کیک تولد 1 سالگی برادرزاده خوشگلم



یه کیک معمولی درست کردم با این مواد لازم:



تخم مرغ                      10عدد


آرد                              10پ


شکر                           6پ


روغن یا کره                  3ل


شیر                           2ل


ماست                        2ل


بکینگ پودر                   2/5 ق غ خ


کرم شانتی                  3بسته


خامه صبحانه                3عدد


شیر                           3 استکان


موز                             بمقدار لازم


پودر نارگیل                    "


رنگ ژله ویلتون


ژله نوشتاری


طرز تهیه:


 اول کیک و پختم بعد گذاشتم خنک بشه بعد به دو قسمت


مساوی تقسیم کردم


حالا سه بسته کرم شانتی رو با سه استکان شیر


(با ق غ  خ میشه  36ق) و 3 پاکت خامه صبحانه خوب

 

مخلوط کردم تا مثل خامه فرم بگیره

 

 

 


بعد (من برای وسط کیک از کرم شانتی کاکائویی استفاده

 

کردم ) بعدخامه رو  روی کیک کشیدم



 


و بعدموزهای حلقه حلقه شده رو چیدم روی خامه و بعد


کمی پودر نارگیل رو پخش کردم روش




بعد قسمت دوم کیک رو گذاشتم و بعد خامه کشی کردم


بعد طرحی رو که میخواستم رو کاغذ کشیدم و بعد با شکلات


آب شده دور گیری کردم و گذاشتم تا خودشو بگیره


در این فاصله ژله نوشتاری(پاپینگ ژل) آماده کردم و هرچندتا


رنگ که برا طرحم لازم بود  ژله رو به چند قسمت تقسیم


کردم و به هر قسمت رنگ موردنظرمو رو اضافه و مخلوط


کردم

و حالا کاغذ طرح و روی کیک به آرامی بر  گردوندم


بعد با دستم کمی روش کشیدم تا طرح کاملا منتقل بشه


بعدکاغذ رو برداشتم


بعد  داخل طرح و با ژله های رنگی پرکردم