کیک تولد 1 سالگی برادرزاده خوشگلم
کیک تولد 1 سالگی برادرزاده خوشگلم

یه کیک معمولی درست کردم با این مواد لازم:
تخم مرغ 10عدد
آرد 10پ
شکر 6پ
روغن یا کره 3ل
شیر 2ل
ماست 2ل
بکینگ پودر 2/5 ق غ خ
کرم شانتی 3بسته
خامه صبحانه 3عدد
شیر 3 استکان
موز بمقدار لازم
پودر نارگیل "
رنگ ژله ویلتون
ژله نوشتاری
طرز تهیه:
اول کیک و پختم بعد گذاشتم خنک بشه بعد به دو قسمت
مساوی تقسیم کردم

حالا سه بسته کرم شانتی رو با سه استکان شیر
(با ق غ خ میشه 36ق) و 3 پاکت خامه صبحانه خوب
مخلوط کردم تا مثل خامه فرم بگیره



بعد (من برای وسط کیک از کرم شانتی کاکائویی استفاده
کردم ) بعدخامه رو روی کیک کشیدم


و بعدموزهای حلقه حلقه شده رو چیدم روی خامه و بعد
کمی پودر نارگیل رو پخش کردم روش

بعد قسمت دوم کیک رو گذاشتم و بعد خامه کشی کردم
بعد طرحی رو که میخواستم رو کاغذ کشیدم و بعد با شکلات
آب شده دور گیری کردم و گذاشتم تا خودشو بگیره
در این فاصله ژله نوشتاری(پاپینگ ژل) آماده کردم و هرچندتا
رنگ که برا طرحم لازم بود ژله رو به چند قسمت تقسیم
کردم و به هر قسمت رنگ موردنظرمو رو اضافه و مخلوط
کردم
و حالا کاغذ طرح و روی کیک به آرامی بر گردوندم
بعد با دستم کمی روش کشیدم تا طرح کاملا منتقل بشه
بعدکاغذ رو برداشتم
بعد داخل طرح و با ژله های رنگی پرکردم


سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .