تزیین کیک با ژله نوشتاری یا پاپینگ ژل
تزیین کیک با ژله نوشتاری یا پاپینگ ژل
این اولین کیکی هست که با ژله نوشتاری تزیین کردم
میبینید که خیلی ناشیانه تزیین شده خوب چیکار کنم بار اول
بود تازه میخوام راه بیفتم ایشالا بعدیش بهتر میشه
خوب نباید که همه کارای قشنگ و گذاشت از خرابکاری
هم باید عکس داشت دیگه
این کیک و برا تولد پسرم درست کردم ولی چون عجله داشتم
عکس کیک و همین طوری با شکلات آب شده دور گیری کردم
که متاسفانه کج و کوله شد خوب چیکار میشه کرد باید از خراب
کاری ها هم عکس بزارم
خوب چیکار کنم منکه شف نیستم همیشه خوشگل در بیاد
البته هدف ما اینجا طرز درست کردن ژله نوشتاری هست نه
تزیین .
شما دوستای خوب من بهتر از اینها میتونید تزیین کنید.

این دفعه از مراحل عکس نگرفتم دفعه بعد اموزش زله نوشتاری
حتما رو میزارم
+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ساعت 16:18 توسط پارانزیم
|
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .