نیمه شعبان
کیک باتزیین ژله بریلو یا نوشتاری
این سومین کیک با تزیین پاپینگ ژل هست به مناسبت
نیمه شعیان درست کردم


موضوعات مرتبط: تزیین کیک با ژله نوشتاری یا بریلو(کیک باتزیین ژله بریلو یا نوشتاری
کیک باتزیین ژله بریلو یا نوشتاری
این کیک و دیروز آماده کردم ولی هم اینکه میخواستم کار خامه کشی رو شروع کنم
خبر دادن که مهمون برام میاد باید تدارک شام میدیدم
از تزیئن کیک معلومه چقدر عجله داشتم تزیینی کهمیخواستم باشه نشد.
قبلا طرز کار با ژله نوشتاری رو گذاشتم.
عید همگی مبارک
موضوعات مرتبط: تزیین کیک با ژله نوشتاری یا بریلو(2)
+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۰۳/۲۴ ساعت 16:49 توسط پارانزیم
|
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .