ترشی فلفل قلمی درسته شیرین
ترشی فلفل قلمی درسته شیرین
سلام به دوستای خوبم الان فصل فلفل قلمی خوشمزه
هست هم تلخ و هم شیرینش تو بازار موجوده.
من از این فلفل ها جدا جدا ترشی میزارم خیلی هم
خوشمزه میشه.
مواد لازم:
فلفل قلمی تلخ و شیرین
ساقه کرویز یا کرفس
سیر
سرکه
نمک
طرز تهیه:
فلف های شیرین رو شسته کنار بزارید
چند حبه سیر رو هم پوست گرفته و شسته کنار بزارید

ساقه کرویز یا کرفس رو هم پاک کرده و خرد کرده شسته
کنار بزارید
الان در ظرف مورد نظرتون یه ردیف ساقه سبزی و یه ردیف
فلفل و چند حبه سیر بزارید اینکار رو ادامه بدید تا همه
موادتون تموم بشه

بعد کمی روی موادنمک و شکر بریزید

و بعد سرکه اضافه کنید و در ظرف رو محکم کنید و بزارید
تا 20 ای 30 بعد نوش جان کنید


+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۰۷/۱۳ ساعت 16:57 توسط پارانزیم
|
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .