ترشی فلفل قلمی تلخ
سلام به دوستای خوبم الان فصل فلفل قلمی خوشمزه
هست هم تلخ و هم شیرینش تو بازار موجوده.
من از این فلفل ها جدا جدا ترشی میزارم خیلی هم
خوشمزه میشه.

فلفل قلمی تلخ
ساقه کرویز یا کرفس
سیر
سرکه
نمک
طرز تهیه:
فلفل های تلخ رو شسته وبعد داخل قابلمه آب ریخته میزاریم
بجوشه بعد فلفل های تلخ شسته رو میرزیم داخش تا
بمدت 10 ال 15 دقیقه بجوشه و کمی از تلخیش گرفته بشه
بعد میریزم داخل آبکش و میزاریم کنار
چند حبه سیر رو هم پوست گرفته و شسته کنار بزارید

چند حبه سیر هم پوست گرفته و شسته کنار بزارید

ساقه کرویز یا کرفس رو هم پاک کرده و خرد کرده شسته
کنار بزارید
الان در ظرف مورد نظرتون یه ردیف ساقه سبزی و یه ردیف
فلفل و چند حبه سیر بزارید


اینکار رو ادامه بدید تا همه موادتون تموم بشه
بعد کمی روی موادنمک و شکر بریزید


و بعد سرکه اضافه کنید و در ظرف رو محکم کنید و بزارید
تا 20 الی 30 بعد نوش جان کنید.
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .