دسر کرم دار میوه ای
من این دسر رو چند سال پیش درست کردم البته برا بار اول
کرم موز درست کردم که اتفاقا خوشمزه شده بود ولی قسمت
کرمش زود سیاه شده بود برا همین اصلا ظاهرقشنگی نداشت

برا بار دوم از یه کرم دیگه استفاده کردم ولی چون چند سال پیش
درست کردم و از مراحل عکس ندارم یادم نیست چه کرمی هست
میتونید از انواع کرم ها استفاده کنید
برا قسمت میوه ای هم از ژله آلوورا و انواع میوه ها میتونیداستفاده کنید
اول ژله آلوورا رو درست کنید و کمی بریزید داخل قالب بعد هر
میوه ای خواستید رو به شکل دلخواهتون خرد کرده و بچینید

بعد بزارید داخل یخچال تا کمی خودشو بگیره بعد بقیه آلوورا رو بریزید
روی میوه ها باز بزارید یخچال تا خودشو بگیره

بعد هر کرمی خواستید آماده کنید و بعد از خنک شدن کرم
رو بریزید روی ژله آلوورا.
عکس پایین کرم موز هست که سیاه شدنش تو عکسم مشخصه.

به همین راحتی خوب متاسفانه از مراحل دسر پایینی عکس
ندارم ایشالا وقتی دوباره درست کردم حتما از مراحل کار عکس
میزارم به همین راحتی

سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .