پیراشکی رول کالباس

 

                       

اول خمیر پیراشکی رو آماده کنید تو پستهای قبلی دستور پیراشکی

 

هست.

 

 

 

مواد پیراشکی روهم آماده کنید. مواد من گوشت وقارچ هست.

 

 

 

بعد خمیر رو با وردنه باز کنید و  به شکل نوار طولی برش بزنید بعد

 

مثل شکل پایین  روی خمیر اول کالباس برش زده رو بچینید بعد از

 

مواد پیراشکی بزارید و رول کنید انتهای خمیر رو با کمی آب بهم

 

  فیکس کنید.

 

 

بعد از مخلوط زرده تخم مرغ  و زعفران دم کرده  رومالش کنید

 

 

 

 

 

من داخل ماکروویو درست کردم اول  بمدت 15 دقیقه با 250 درجه

 

سانتی گراد با کانوکشن گرم کردم وقتی سینی رو داخل فر گذاشتم

 

درجه رو  رو 200 سانتی گراد پایین آوردم زمان پختم بمدت 25 دقیقه.

 

 رو سه پایه کوتاه

 

 

پیتزا ها و غذاهای خمیری(10) ، آشپزی با ماکروویو(16)

تاريخ : 93/04/05 | 20:32 | نویسنده : پارانزیم |

6 نظر