پیراشکی رول کالباس
پیراشکی رول کالباس

اول خمیر پیراشکی رو آماده کنید تو پستهای قبلی دستور پیراشکی
هست.

مواد پیراشکی روهم آماده کنید. مواد من گوشت وقارچ هست.

بعد خمیر رو با وردنه باز کنید و به شکل نوار طولی برش بزنید بعد
مثل شکل پایین روی خمیر اول کالباس برش زده رو بچینید بعد از
مواد پیراشکی بزارید و رول کنید انتهای خمیر رو با کمی آب بهم
فیکس کنید.

بعد از مخلوط زرده تخم مرغ و زعفران دم کرده رومالش کنید


من داخل ماکروویو درست کردم اول بمدت 15 دقیقه با 250 درجه
سانتی گراد با کانوکشن گرم کردم وقتی سینی رو داخل فر گذاشتم
درجه رو رو 200 سانتی گراد پایین آوردم زمان پختم بمدت 25 دقیقه.
رو سه پایه کوتاه

پیتزا ها و غذاهای خمیری(10) ، آشپزی با ماکروویو(16)
تاريخ : 93/04/05 | 20:32 | نویسنده : پارانزیم |
6 نظر
+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۰۴/۰۵ ساعت 3:4 توسط پارانزیم
|
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .