کیک موز و گردو

سلام دوستای خوبم امروز با کیک موز و گردو در خدمتتون هستم
طعم و مزه این کیک عالیه حتما امتحان کنید.
مواد لازم:
آرد 2ل

تخم مرغ 3عدد

روغن مایع نصف ل
کره 50گ
شکر 1ل

ماست 1پ

بکینگ پودر 1 ق غ خ

گردو نصف پ

وانیل کمی
موز خرد شده 2عدد

طرز تهیه:
کره آب شده و روغن مایع و شکر رو خوب مخلوط میکنیم
تا حدی که کرم رنگ بشه

بعد تخم مرغ ها رو یکی یکی اضافه میکنیم و هم میزنیم

بعد وانیل رو اضافه میکنیم

حالا نوبت میرسه به ماست که مخلوط کنیم

بعد موز خرد شده و گردو را اضافه میکنیم

سپس آردی که با بکینگ پودر مخلوط و سه بار الک شده

رو در دو مرحله میریزیم و مخلوط میکنیم فقط تا حدی که
با مواد مخلوط بشه نباید زیاد هم بزنیم .

بعد در قالب چرب شده مورد نظر میریزیم و در فر از قبل گرم شده
بمدت 35 دقیقه میپزیم





در ماکروویو با 180 درجه سانتی گراد بمدت 30 دقیقه
وسپس 6 الی 8 دقیقه با 900وات.
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .