شربت لیمو شکری

 

معمولا تو هوای گرم تابستون  شربت لیمو  میچسبه من خودم مخصوصا

 

برا ماه رمضان برا افطار شربت آبلیمو درست میکنم  واین لیمو شکری هم

 

گزینه خوبیه و خوشمزه ترم میشه

 

این لیمو هارو پارسال درست کردم و امروز برا اولین بار شربت شو درست

 

کردم که واقعا خوشمزه میشه

 

لیموهارو بعداز شستن و خشک کرن حلقه حلقه برش بدید

 

بعد داخل شیشه یه ردیف لیمو بریزید ویه ردیف شکر بریزید و این کار رو ادمه

 

بدید تا ظرفتون پربشه .حالا  شیشه رو باید هواگیری کنید تو یه قابلمه

 

آب بریزید و شیشه رو بزارید داخلش و بزارید رو حرارت تا آب قابلمه بجوشه

 

وقتی چند جوش زد از روی حرارت بدراید وقتی خنک شد هر کجا خواستید

 

میتونید بزارید یا یخچال یا جلوی آفتاب فرقی نمی کنه با این تفاوت که

 

جلوی آفتاب باشه رنگ شربت کارملی میشه ولی اگه  غیر از اون باشه

 

رنگش روشن میشه

 

 

 

 

موضوعات مرتبط: نوشیدنیهای سرد وگرم(9)
 
تاريخ : 93/04/01 | 19:38 | نویسنده : پارانزیم