عصاره سیرو لیمو ترش

دوستان خوبم این عصاره واقعا هم خوشمزه هست و هم موثر
در درمان بعضی بیماریها.
من خودم شخصا یه مدت دچار وز وز گوش شدم چند تا دکتر رفتم
یه عالمه دارو خوردم ولی اصلا تاثیری نکرد.
وقتی توی نت این عصاره لیمو و سیر رو دیدم بلافاصله گرفتم و
درستش کردم فقط با نوشیدن همین عصاره وز وز گوشم خوب شد.
حتی یکی از آشناهامون میخواست قلب شو عمل کنه که بهش گفتیم
این عصاره رو امتحان کن بعد برو پیش دکتر ببین چی میگه .
خوشبختانه با نوشیدن همین عصاره دیگه لازم نبود بره عمل یعنی
واقعا معجزه میکنه.
پس حتما امتحان کنید
مواد لازم :
لیمو شیرازی 5عدد
سیر 30 حبه
آب 1 لیتر
طرز تهیه:
تعداد 30 حبه سیر را پوست گرفته

5 عدد لیموترش (شیرازیی) که قبلا هستههای آن را گرفته و خرد بشه

سپس همه محتویات رو باهم میکس کنید

با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید (نکته مهم: فقط و فقط،
یک بار جوش بخورد).

پس از سرد شدن، آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخل یک
شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

طریقه مصرف :
روزانه نصف استکان (معادل CC30 ) از این معجون رو بعد از غذاهای اصلی
میل نمایید.
پس از سپری شدن 3 هفته از مصرف مداوم شما باید 8 روز استراحت
کرده و سپس دومین دوره مصرف سه هفتهای را اجرا کنید.
این دوره درمان، ارزان، موثر و بیضرر را می بایست هر ساله تکرار کرد.
- بوی سیر :
با خوردن این مایع، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد.
- خواص شربت :
- مصرف عصاره : اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای بدن شدهاید،
نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد. زیرا گرفتگی رگها پس از این
شما را آزار نخواهد داد. فقط کافی است روزی نصف استکان
معادل CC30 از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید تا به
کلی برطرف گردد.
نیروهای شفا بخش سیر و لیموترش، کاملا خود را پس از مصرف
این عصاره، نشان میدهند. افرادی که رگهای آنها رسوب گرفتگی
دارد و یا این که مشکل (LDL) که مبتلا به کلسترل بد چربی خون دارند،
میتوانند شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسودهای داشته باشند.
شما با مصرف این عصاره به فعالیتهای بدنی، ورزش پرداخته، زیرا
انسداد رگها از بین رفته است.
همچنین مصرف این عصاره را برای کسانی که سایش دندان
(دندان کروچه) داشته و یا جرم دندان دارند، مفید است.
حتی کسانی که گرفتگی و سنگینی و وز وز گوش مبتلا باشن
با نوشیدن این معجون معجزه آسا بهبود کامل پیدا میکنن.
موضوعات مرتبط: نوشیدنیهای سرد وگرم(9)
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .