چای آلبالو
چای آلبالو

آلبالو
آب
نبات یا عسل
آلبالو ها رو خوب بشورید من خودم با هسته و ساقه و برگ هایی که
داره خوب میشورم بعد میریزم داخل قوری و آب هم اضافه می کنم و
میزارم خوب بجوشه وقتی جوشید حرارت رو کم می کنم تا یه نیم
ساعتی آروم بجوشه ودم بکشه .
افرادی که افت فشار دارن بهتر با عسل یا نبات یا خرما این چای
رو بنوشن.
و افرادی که فشار خون بالا دارن خالی بنوشن بهتره.

موضوعات مرتبط: نوشیدنیهای سرد وگرم(9)
تاريخ : 93/04/04 | 17:22 | نویسنده : پارانزیم |
+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۰۴/۰۴ ساعت 18:14 توسط پارانزیم
|
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .