چای آلبالو

  

 

آلبالو   

 

آب

 

نبات یا عسل

 

آلبالو ها رو خوب بشورید من خودم با هسته و ساقه و برگ هایی که

 

داره خوب میشورم بعد میریزم داخل قوری و آب هم اضافه می کنم  و

 

میزارم خوب بجوشه وقتی جوشید حرارت رو کم می کنم تا یه نیم

 

ساعتی آروم بجوشه ودم بکشه .

 

افرادی که افت فشار دارن بهتر با عسل یا نبات یا خرما این چای

 

رو بنوشن.

 

و افرادی که فشار خون بالا دارن خالی بنوشن بهتره.

 

 
موضوعات مرتبط: نوشیدنیهای سرد وگرم(9)
 

 

تاريخ : 93/04/04 | 17:22 | نویسنده : پارانزیم |