شکلات صبحانه
بچه ها عاشق شکلات صبحانه هستن و چند روزی هست که پسرم
شکلات صبحانه میخواست .
اکثرا شکلات صبحانه آماده می گرفتیم ولی این دفعه گفتم بزارید خودم
درست کنم برا همین از وبلاگ شف طیبه دستورشو برداشتم و درست
کردم که خیلی عالی شد.
ممنونم طیبه جان
شیر 1 لیتر

کاکائو 1لیوان

شکر 1لیوان

کره 50گرم
طرز تهیه:
اول شکر و کاکائو روخوب با هم مخلوط میکنیم


بعد شیر رو کم کم اضافه می کنیم و خوب مخلوط میکنیم

وقتی خوب مخلوط شد میزاریم روی حرارت والبته با حرارت ملایم
مثل فرنی باید مدام هم بزنیم تا ته نگیره و نسوزه
تقریبا سه ربع طول میکشه وقتی قل زد کره رو اضافه کنید و 5
دقیقه هم بزنید بعد خاموش کنید.

اینم بعداز پخت که وقتی خنک شد پر کردم داخل شیشه

غلظت شکلات تو عکس پایین مشخصه .

اینم مارک کاکائویی من استفاده می کنم البته آیسودا بهتر از لادنه.

برا تزیین کیک هاهم میتونید از این شکلات استفاده کنید
موضوعات مرتبط: صبحانه(10)
سلام این وبلاگ و بعنوان دفتر آشپزی برا خودم باز کردم و دوست دارم هرچیزی رو یاد گرفتم درست کنم و عکسشو اینجا بذارم و تا حالا هرچی یاد گرفتم از مامان گلم و نت هست و عاشق سایت های آشپزی هستم از الان بگم من شف نیستم عاشق تنوع و یادگیری هستم .