شکلات صبحانه

 

بچه ها عاشق شکلات صبحانه هستن و چند روزی هست که پسرم

 

شکلات صبحانه میخواست .

 

اکثرا شکلات صبحانه آماده می گرفتیم ولی این دفعه گفتم بزارید خودم

 

درست کنم برا همین از وبلاگ شف طیبه دستورشو برداشتم و درست

 

کردم که خیلی عالی شد.

 

ممنونم طیبه جان

 

شیر                                  1 لیتر

 

 

کاکائو                               1لیوان

 

 

شکر                                1لیوان  

 

 

کره                                   50گرم

 

طرز تهیه:

 

اول شکر و کاکائو روخوب  با هم مخلوط میکنیم

 

 

بعد شیر رو کم کم اضافه می کنیم و خوب مخلوط میکنیم

 

 

وقتی خوب مخلوط شد میزاریم روی حرارت والبته با حرارت ملایم 

 

مثل فرنی باید مدام هم بزنیم تا ته نگیره و نسوزه

 

تقریبا سه ربع طول میکشه وقتی قل زد کره رو اضافه کنید و  5

 

دقیقه هم بزنید بعد خاموش کنید.

 

 

اینم بعداز پخت که وقتی خنک شد پر کردم داخل شیشه

 

 

غلظت شکلات  تو عکس پایین مشخصه .

 

 

اینم مارک کاکائویی من استفاده می کنم البته آیسودا بهتر از لادنه.

 

 

برا تزیین کیک هاهم میتونید از این شکلات استفاده کنید

 

موضوعات مرتبط: صبحانه(10)
تاريخ : ۹۳/۰۵/۱۸ | 18:50 | نویسنده : پارانزیم